Facebook, herkesin merakla beklediği geliştirmeyi tamamladı ve artık GIF formatında paylaşımlar yapılmasına izin veriyor. Yeni içerik formatıyla ilgili kullanıcıların haricinde markalar tarafında da büyük heyecan var.
Kullanımı da oldukça basit:
- GIF’in kaynağının urlsini kopyalayın
- Durum güncelleme alanına yapıştırın (aşağıda ön izleme çıktıktan sonra dilerseniz linki silebilirsiniz),
- Mesajınızı yazın ve paylaşın, hepsi bu!
Peki markalar için önemi nedir?
– Bir fotoğraf binlerce kelimeden etkiliyse bir GIF’de binlerce kare fotoğraftan etkili olabiliyor.
– Tek bir GIF ile harikalar yaratabilir ve mesajınızı çok etkili bir şekilde paylaşabilirsiniz.
– GIFler eğer başarılı olursa yayılım hızı ile videolardan bile daha etkili olabilirler. Yeterki paylaşılabilir bir şey hazırlayın.
– Tek bir gif sayesinde dilediğiniz duyguyu uyandırabilirsiniz. Güldürebilir, ağlatabilir, şaşırtabilir, korkutabilirsiniz.
Sayfalarda bu özellik desteklemeye başlandığı zaman çok ilginç şeylerle karşılacaşağımız kesin. Bizim gözümüzde bu haberi duyan ajans çalışanlarının tepkisi ise şöyle:
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder