İlk baskısı 2010 yılında yapılan Sosyal Medya 101 o yıllarda insanların günlük rutinlerinin bir parçası haline gelmiş sosyal
medyayı tanıtma ve bu alanda profesyonel amaçlar için yer almak isteyenler için
bir giriş yapma amacı taşıyordu. İlk baskının üzerinden üç yıl geçti ve bu süre
zarfında sosyal medya artık günlük hayatın yalnızca bir parçası değil
vazgeçilmezi oldu. Özellikle iş hayatında pazarlama faaliyetleri sosyal medya
ayağı olmadan etkisiz çabalar haline geldi. Yazar Murat Kahraman başta bazı
güncellemeler amacıyla kitabı yeniden ele aldı ancak, bu alanda yaşanmış
devrimsel nitelikte yenilenmelerin kısa tarihçesine bakınca, içerikte çoğu şeyi
değiştirmenin farz olduğuna karar kıldı.
Kahraman’ın güncel sosyal medya kampanyalarında örneklerle desteklediği Sosyal Medya 101 2.0, yazarın kendi deyişiyle, okuyanları belki birer sosyal medya gurusu yapmayacak ama konuyla doğrudan ilgilenen herkesin işine yarayacak pek çok bilgiyi bir arada bulabileceği bir kaynak niteliği taşıyor.
Yazar Kahraman, sosyal medyaya dair verdiği ipuçları kendi
yaptığı kampanyalar ile birlikte okuyucuya aktarmış. Aynı zamanda sosyal
medyadaki itibar krizi olgusunada değinerek, markalar için önemli bir kılavuz
haline gelmiştir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder