27 Ağustos 2014

Sosyal Medyadan Hediye Kazanmak Çok Kolay Çok Eğlenceli..

Sosyal Medyada Hediye Kazandıran Kampanyalar

Domino’s Pizza, Mogul kampanyası tasarlattırıyor

Domino’s Pizza, Mogul kampanyası sizden biraz tasarım bekliyor. Lakin bunun için tasarımcı olmanıza gerek yok kolay bir uygulamayla pizza tasarlıyorsunuz. Hem eğlenceli hem de tasarımınız olaki başkaları tarafından tercih edilir ve satarsa siz de bu tasarımdan para kazanıyorsunuz.
Sürekli kampanyalarıyla adından söz ettiren Domino’s Pizza bu kampanyayla da oldukça gözde duruma geldi.
Uygulamayı yükleyip ve hesap açmak yeterli. Daha sonra tasarladığınız pizza ile kampanyada kendi pazarlamanızı yapmaya başlıyorsunuz. Katılımcılar satılan her pizzadan az da olsa para kazanıyor. Kampanya için www.pizzamogul.com.au/#!/home adresini ziyaret edebilirsiniz.




Kiehl’s Türkiye, düzenlediği Instagram kampanyası #UzayKafasi ile takipçilerine sıra dışı bir ödül kazanma fırsatı veriyor.

Kiehl's Kampanyası için biraz uçmanız gerekebilir..

Dünyaca ünlü kozmetik markası Kiehl’s, Türkiye’deki takipçilerini enteresan bir Instagram kampanyasına davet ediyor. Kampanyaya katılmak isteyen Kiehl’s takipçilerinden uzayın yer çekimsiz olmasını konu alan yeni çekilmiş en özgür fotoğraflarını #UzayKafasi hashtagi ile paylaşmaları ve Kiehl’s Türkiye Instagram hesabını takip etmeleri isteniyor. En yaratıcı fotoğrafı paylaşan katılımcı ise kampanyanın kazananı oluyor.
Geçtiğimiz günlerde Kiehl’s gerçekleştirdiği bir proje ile uzaya bakım ürünü gönderen ilk marka olmuştu. Yer çekimsiz ortamda dayanıklılığı test edilen 200 adet Oil Eliminator nemlendiriciden birinin Kiehl’s Instagram kampanyasının kazananına hediye edileceği belirtildi.



Kütahya Porselen düzenlediği Instagram kampanyası ile takipçilerini kahve sunumlarını paylaşmaya davet ediyor.

Kahve içmek lezzetli olduğu kadar eğlenceli de bir mola zamanıdır. Kırk yıllık hatırı ve falları ile de kültürümüzde ayrıca bir yeri olan kahve sunumları Kütahya Porselen Instagram sayfalarında keyifli bir yarışmaya dönüşüyor.
Kütahya Porselen Facebook ve Instagram takipçilerine sunulan yarışmada kullanıcılar kahve sunumlarını sergiledikleri fotoğrafları #BenimKahvem etiketiyle paylaşmaya davet ediyor. Kampanya ile her hafta 10 kişiye kupa hediye edilirken haftanın birincisi ise Arte Bianco Kahve Seti’nin sahibi oluyor.
Kampanyaya katılmak için Kütahya Porselen ürünleri ile çektiğiniz kahve sunumu fotoğraflarınızı #BenimKahvem hashtagiyle ve kutahyaporselen’i etiketleyerek paylaşabilirsiniz. Ödül kazanabilmek için ise Kütahya Porselen Facebook ve Instagram sayfalarının takipçisi olmanız yeterli. 31 Ağustos’a kadar devam edecek.




Pegasus’un en yeni uçağı kazanan resimle boyanacak

Pegasus’un sosyal medyada gerçekleştirdiği kampanyası ile çocuklar hayallerindeki tatili çizecek,.
Türkiye’nin önde gelen havayolu şirketi Pegasus, 2011 yılında başlattığı “Dünyanın En Güzel Hediyesi”kampanyasını farklı bir konsept ile sürdürüyor. Önceki dönemde kampanyaya katılan kullanıcılar arasında çekiliş yaparak kazananların kız çocuklarının ismini uçaklara veren Pegasus, şimdi de çocukları hayallerindeki tatilin resmini yapmaya davet ediyor.
Kullanıcılar kampanyaya çocukların çizdiği tatil resimlerin fotoğraflarını çekerek Dünyanın En Güzel Hediyesi web sitesine yükleyerek katılabiliyor. Yarışmanın son aşamasında Pegasus jürisi resimleri değerlendirecek ve seçilen resim Pegasus’un yeni uçağını kaplayacak. Ayrıca ilgili uçağa resmin sahibinin ismi verilecek. Konsept gereği sadece kız çocukları yarışıyor. www.dunyaninenguzelhediyesi.com/





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder