Sosyal Medyada Hediye Kazandıran
Kampanyalar
Domino’s Pizza, Mogul kampanyası
tasarlattırıyor
Domino’s Pizza, Mogul kampanyası
sizden biraz tasarım bekliyor. Lakin bunun için tasarımcı
olmanıza gerek yok kolay bir uygulamayla pizza tasarlıyorsunuz. Hem
eğlenceli hem de tasarımınız olaki başkaları tarafından
tercih edilir ve satarsa siz de bu tasarımdan para kazanıyorsunuz.
Sürekli kampanyalarıyla adından söz
ettiren Domino’s Pizza bu kampanyayla da oldukça gözde duruma
geldi.
Uygulamayı yükleyip ve hesap açmak
yeterli. Daha sonra tasarladığınız pizza ile kampanyada kendi
pazarlamanızı yapmaya başlıyorsunuz. Katılımcılar satılan her
pizzadan az da olsa para kazanıyor. Kampanya için
www.pizzamogul.com.au/#!/home adresini ziyaret edebilirsiniz.
Kiehl’s Türkiye, düzenlediği
Instagram kampanyası #UzayKafasi ile takipçilerine sıra dışı
bir ödül kazanma fırsatı veriyor.
Kiehl's Kampanyası için biraz
uçmanız gerekebilir..
Dünyaca ünlü kozmetik markası
Kiehl’s, Türkiye’deki takipçilerini enteresan bir Instagram
kampanyasına davet ediyor. Kampanyaya katılmak isteyen Kiehl’s
takipçilerinden uzayın yer çekimsiz olmasını konu alan yeni
çekilmiş en özgür fotoğraflarını #UzayKafasi hashtagi
ile paylaşmaları ve Kiehl’s Türkiye Instagram hesabını takip
etmeleri isteniyor. En yaratıcı fotoğrafı paylaşan katılımcı
ise kampanyanın kazananı oluyor.
Geçtiğimiz günlerde Kiehl’s
gerçekleştirdiği bir proje ile uzaya bakım ürünü gönderen ilk
marka olmuştu. Yer çekimsiz ortamda dayanıklılığı test edilen
200 adet Oil Eliminator nemlendiriciden birinin Kiehl’s Instagram
kampanyasının kazananına hediye edileceği belirtildi.
Kütahya Porselen düzenlediği
Instagram kampanyası ile takipçilerini kahve sunumlarını
paylaşmaya davet ediyor.
Kahve içmek lezzetli olduğu kadar
eğlenceli de bir mola zamanıdır. Kırk yıllık hatırı ve
falları ile de kültürümüzde ayrıca bir yeri olan kahve
sunumları Kütahya Porselen Instagram sayfalarında keyifli bir
yarışmaya dönüşüyor.
Kütahya Porselen Facebook ve Instagram
takipçilerine sunulan yarışmada kullanıcılar kahve sunumlarını
sergiledikleri fotoğrafları #BenimKahvem etiketiyle
paylaşmaya davet ediyor. Kampanya ile her hafta 10 kişiye kupa
hediye edilirken haftanın birincisi ise Arte Bianco Kahve Seti’nin
sahibi oluyor.
Kampanyaya katılmak için Kütahya
Porselen ürünleri ile çektiğiniz kahve sunumu fotoğraflarınızı
#BenimKahvem hashtagiyle ve kutahyaporselen’i etiketleyerek
paylaşabilirsiniz. Ödül kazanabilmek için ise Kütahya Porselen
Facebook ve Instagram sayfalarının takipçisi olmanız yeterli. 31
Ağustos’a kadar devam edecek.
Pegasus’un en yeni uçağı
kazanan resimle boyanacak
Pegasus’un sosyal medyada
gerçekleştirdiği kampanyası ile çocuklar hayallerindeki tatili
çizecek,.
Türkiye’nin önde gelen havayolu
şirketi Pegasus, 2011 yılında başlattığı “Dünyanın En
Güzel Hediyesi”kampanyasını farklı bir konsept ile sürdürüyor.
Önceki dönemde kampanyaya katılan kullanıcılar arasında çekiliş
yaparak kazananların kız çocuklarının ismini uçaklara veren
Pegasus, şimdi de çocukları hayallerindeki tatilin resmini yapmaya
davet ediyor.
Kullanıcılar kampanyaya çocukların
çizdiği tatil resimlerin fotoğraflarını çekerek Dünyanın En
Güzel Hediyesi web sitesine yükleyerek katılabiliyor. Yarışmanın
son aşamasında Pegasus jürisi resimleri değerlendirecek ve
seçilen resim Pegasus’un yeni uçağını kaplayacak. Ayrıca
ilgili uçağa resmin sahibinin ismi verilecek. Konsept gereği
sadece kız çocukları yarışıyor.
www.dunyaninenguzelhediyesi.com/
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder