Peki nedir bu micro web page?
Günümüzde oldukça sık duyulan
micro web page terimini yeni duyuyor olsanız da, aslında yeni bir
uygulama değil. Bir çok markanın bu mini siteleriyle daha önce
karşılaştınız.
Şirketlerin ana web sitelerinin
haricinde ürün, hizmet, etkinlik, sosyal içerik lansmanı
yaptıkları bu siteler farklı alan adlarıyla minik minik
sayfalardan oluşur, lakin içleri oldukça doludur; tam olarak
hedefe yönelik, açıklayıcı ve arama motorlarında çok
etkililerdir.
Neyi lanse edeceksiniz?
Şirketiniz için doğru bir parçalama
yöntemi uygulamalısınız. Artık ana web sitelerinin sadeliği ve
kolay kullanımından memnun kalan müşterileriniz için web
sitenizdeki ürün, hizmet başlıklarından yola çıkarak mini web
sitenizin konusunu belirlemelisiniz. Belirlediğiniz konuyla ilgili
detaylı açıklama ya da bilgilendirme içeren micro web page
oluşturulmalıdır. Lanse edilmesi gereken konuyu belirlerken de
dikkatli davranılmalı, ancak standart çizgilerin dışına çıkarak
farklı projeler üretebilir ve daha çarpıcı hizmet vererek ilgi
çekebilirsiniz.
Örneğin ürün çeşidiniz çok
olabilir, web sitenizdeki kısıtlı ürün açıklamalarını baz
alarak, mesela 5 ürün için ayrı ayrı teknik, yorum,
bilgilendirme, çözüm, pratik bilgi sunan sayfalar oluşturursunuz.
Çarpıcı içerik için micro siteyi facebook sayfası gibi
düşünerek ilgi çekici bir projeyi detaylı organizasyonlar ile
yansıtabilirsiniz.
Oluşturulması
1-Konu belirlenmelidir.
Hedef alacağınız müşteri
kriterlerini belirleyerek, bu müşterilerin ihtiyaçlarına,
ilgisini çekmeye ve tabiri caizse iş görür olmaya
odaklanmalısınız. Konuyu belirlediğinizde uygun domain adı
ortaya çıkacaktır.
2-İçerik hazırlanmalı.
Belirlenen konuda, üründe ya da
projede uzman kişilerden, bilgi depolarından, internetten, ürün
teknik bilgilerinden toplayabildiğiniz tüm dokümanları
dosyalamalısınız. Dosyalamadan sonra içerik yazımında uzman bir
kişi tüm bilgileri faydalı bir içerik haline getirmeli.
3-Görsel hazırlık yapılmalı.
İçeriğinize uygun kaliteli görseller
kullanılmalıdır. Ürün lansmanı yapılacak ise; ürünün
değişik fotoğraflarına yer verilmeli, var ise uygulamalı
örnekler sunulabilir. Hizmet ile ilgili görsellerde müşterileriniz
ile fotoğraflar kullanabilirsiniz. Etkinlik, kampanya, sosyal bir
paylaşımda amaca yönelik ve faaliyetlerin görüldüğü
fotoğraflar olabilir.
Not: Tüm micro web pagelerde ortak
olarak logonuza uygun renkte tasarım daha iyi görüntü verecektir.
Sonuçları
1-Özellikle belirlenmiş konular
olduğu için SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) açısından daha
başarılı sonuçlar elde edersiniz. Çeşitli arama kriterlerinde
daha fazla şirketinizin daha fazla web sayfası oluşturulmuş
olacaktır.
2-Tek ürün, hizmet, aktivite insanların
aklında daha kolay yer etmenize olanak sağlar.
3-Marka açısından güven, kalite,
memnuniyet teşkil eder ve insanların gözünde imajınız yükselişe
geçer.
4-Tanıtımlarınızı kolaylaştırır,
sade sunum ile müşterilerinizle direkt etkileşime geçersiniz.
5-Sosyal medyanızı hareketlendirmede
yardımcı rol oynar.
6-Yeni müşteri kazanımında oldukça
etki rol oynamaktadır.
Micro web page çalışması
düşünüyorsanız; bilgilenme ya da uygulama için Localveri'ye.
444 35 72 no'lu numaradan, destek@localveri.com.tr mailinden ulaşabilirsiniz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder